امتیاز: ۵.۰ از ۵ | تعداد آرا: ۱
لطفا صبر کنید...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

ممنوعیت تبلیغات تخم مرغ در ایالات متحده

ممنوعیت تبلیغات تخم مرغ در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ اعلام شد. صنعت تخم مرغ میلیون‌ها دلار صرف متقاعد کردن مردم می‌کند که تخم مرغ‌ها مغذی هستند. اما حتی دپارتمان کشاورزی ایالات متحده (USDA) چیزی که آن‌ها تولید می‌کنند را نمی‌خرد و شما هم نباید بخرید.

دولت می‌داند که تخم مرغ سالم نیست، به همین دلیل محدودیت‌های تبلیغاتی را برای تخم مرغ وضع کرده است و کسی نمی‌تواند در تبلیغات تخم مرغ از عبارت‌های زیر استفاده کند، چرا که این عمل غیر قانونی است:

بخشی از یک رژیم متعادل، برای شما مفید است، کالری پایین، کم چرب، بی خطر، مغذی و سالم.

متاسفانه این امر باعث نشده شرکت‌ها از تبلیغات برای تخم مرغ دست بکشند. دپارتمان کشاورزی ایالات متحده پذیرفته است که به دلیل مقدار زیاد کلسترول در تخم مرغ، کلماتی مانند سالم و مغذی، گیج کننده و مشکل ساز هستند.

 

آیا تخم مرغ سالم است؟

پاسخ این سوال ساده است، خیر. تحقیقاتی که در مجله‌ی تحقیقاتی آترواسکلروزیس منتشر شده، حاکی از این است که مصرف تخم مرغ به اندازه‌ی سیگار کشیدن خطرناک می‌باشد . محققان دریافتند که زرده‌ی تخم مرغ حاوی مقدار زیادی کلسترول است، که این یک عامل خطرناک و شناخته شده برای بیماری سرخرگ‌های کرونری، حمله‌های قلبی و دیگر بیماری‌هاست. خوردن یک تخم مرغ در روز، به اندازه‌ی ۵ بار کشیدن سیگار در روز برای قلب شما مضر است.

 

کشتار جوجه‌های چند روزه

کشتار جوجه‌های چند روزه

 

خوردن تخم مرغ فقط ناسالم نیست، بلکه این صنعت ظلم و ستم باورنکردنی را پشتیبانی می‌کند. اکثر مرغ‌های تخم گذار در قفسه‌های کوچکی زندگی می‌کنند که تنها فضایی کمتر از یک برگه A4 برای حرکت کردن دارند. از طرف دیگر چون جوجه‌های نر تخم نمی‌گذارند و به اندازه کافی سریع رشد نمی‌کنند تا از گوشت آن‌ها استفاده شود، معمولا چند ساعت بعد از اینکه از تخم مرغ بیرون آمدند، بصورت زنده در چرخ گوشت‌های بزرگ ریخته و کشته می‌شوند. در این بین بعضی از جوجه‌ها به دلیل کمبود اکسیژن خفه می‌شوند.

 


 

منبع: https://mercyforanimals.org/heres-why-the-usda-refuses-to-label-eggs

ترجمه: حمیدرضا اردکانی

امتیاز: ۵.۰ از ۵ | تعداد آرا: ۱
لطفا صبر کنید...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.
توسط | ۱۳۹۷/۷/۲۴ ۶:۴۷:۲۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۷|برچسب: |

دیدگاه خود را ثبت کنید